Jeg føler mig meget mere sikker, levende og ser mig selv komme ud over kanten, der hvor jeg brænder igennem. Du har været en fantastisk inspiration, motivator og jeg er uden tvivl blevet end bedre leder pga. dig Carsten Lindkvist Madsen, Markedschef Kinnarps
Philip besidder en fantastisk kombination af ro og troværdig, samtidig med at han er målrettet og forretningsorienteret. Det gælder også for hans formidling; tydelige og troværdig budskaber, der rammer lige i øjenhøjde. Trine Colding, HR chef, Post Danmark  
1000 tak for et super indspark til min præsentation. Du gav mig et selvtillidsboost, så jeg følte mig rolig og afklaret under præsentationen Jeanette Press, Kommunikationschef, DAB
Stimulating, thought provoking, and very well received by a group of “seasoned veterans” who prior to the session thought they were experts but left with a whole new perspective and inspiration on how to improve their performance Andrew Graham, Senior Vice President, Systematic UK
Hvis man i udgangspunktet er skeptisk over for en metode, og denne skepsis bliver gjort helt og aldeles til skamme, er det vel den bedste anbefaling, der kan gives Mikael Bonde Nielsen, Kommunikationsdirektør Coca-Cola Nordic Services
Perfekt blanding af teori og praksis. Meget givende, at Philip var skuespiller og derfor kunne indlægge 'on the stage' rollespil. Mette Vorre, HR Business Partner, Simcorp
Specielt den praktiske del gav deltagerne det største løft. Især instruktørens evne til at fange de vigtigste indsatsområder og efterfølgende gennem rollespil at synliggøre dem for deltagerne var helt unik Flemming Jensen, Product Group Manager, Kamstrup
Philips evne til at nå igennem med sit budskab er imponerende, ikke mindst på grund af hans store evner som skuespiller, hvilket afstedkom et ikke blot indsigtsgivende men også særdeles underholdende foredrag! Susanne Hammer, jurist og direktionssekretær, Lærerstandens Brandforsikring    
Philip is the most dedicated and competent instructor within his territory. It was very inspiring to participate in Philip's training Martin Skjødt Poulsen, IT sikkerhedsekspert, Dansk Supermarked A/S
Philips role as instructor was highly appreciated. It was a pleasure for all of us to work with him. His ability to guide in respect for the individual was a valued quality Ellen Andersen, VP, Vestas Wind Systems
Det er det absolut bedste kursus jeg har taget. Jeg føler jeg står tilbage med en masse værktøjer, som jeg prøver at realisere i mit daglige arbejde. Foreløbig med succes. Kan kun anbefale dette kursus (præsentationsteknik) Jonas Troelsen, Teamleder dôTERRA

Kursus i kundeservice

Praktisk kursus i kundeservice

På vores kursus i kundeservice lærer du, hvordan du gør dine kunder gladere. Få et mere positivt look udadtil og giv kunderne det der lille ekstra, der gør, at de anbefaler jer videreKundeservice

Som kunde oplever vi somme tider at få en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men der er alligevel et eller andet, der ikke føles rigtigt, og derfor vælger vi at gå til konkurrenten. Kommunikationen og adfærden er for glat, for korrekt, for pæn eller for intetsigende. God kundeservice handler om – ud over at give kunden det de har brug for – at give det lille ekstra, der ikke koster dig noget, men gør den store forskel for kunden. Så er det, det bliver sjovt at give god kundeservice. Internt giver det faktisk en bedre trivsel at sætte fokus på kundeservice, så udover at få flere kunder og større loyalitet ffra dem, så sætter det også positive svingninger i gang blandt medarbejderne, hvilket igen giver øget effektivitet.

På kurset i kundeservice kommer du til at arbejde med praktiske cases. Du kommer til at sidde overfor en skuespiller, der kan skrue på sine knapper, så du får lige præcis den udfordring, du har brug for.

Sådan lærer du, hvordan du giver det lille ekstra, hvordan du klarer en samtale med en kunde, der måske er ophidset og ikke helt rimelig, og hvordan du møder alle i øjenhøjde.

Typiske deltagere er receptionister, kunde-servicemedarbejdere, ekspeditionsmedarbejdere, kontorpersonale, personlige assistenter og sekretærer.

Ring på tlf. 26 73 80 50 og hør mere om, hvad et kursus i kundeservice kan gøre for jer – eller klik her:kursus i kundeservice - klik her knap

 Det får du på kurset:

  • Indsigt og træning i hvordan du taler en ophidset kunde ned på jorden
  • Evnen til at lytte, forstå og anerkende
  • Redskaber til at matche din kunde
  • Indsigt i personlighedstyper, der giver flere muligheder for forståelse og handling
  • Redskaber til at skabe en god atmosfære i samtalen
  • Evnen til at skabe den personlige samtale, der gør, at kunden føler sig speciel

ANTONAKAKIS.DK – Ravnebakkevej 4a, Gurre, 3490 Kvistgård – Denmark – tlf. +45 26 73 80 50 – philip@antonakakis.dk



Navn:

Email:

 

JA TAK,jeg vil gerne ringes op
og høre mere om et eller flere
af produkterne på siden.


Dit navn (skal udfyldes)

Dit telefonnummer